Оценка: 5 от 3 гласа

Имам ли нужда от уеб сайт?

Един от първите въпроси на деловите хора звучи така "Имам ли нужда от уеб сайт?". Отговорът на този въпрос е положително "Да." Дори и да мислите, че вашият бизнес е твърде малък, твърде неопределен, или повърхностен и така няма как да продадете нещо онлайн, то вие грешите.

Всичко може да се продава по интернет. Днес, повече от 20 милиона души купуват по интернет, от книги до автомобили, недвижими имоти и алтернативни източници на енергия, да не говорим за такива странни покупки, като "метла вещица" и всякакви други невероятни продукти.

Ние не предлагаме да захвърлите всичко и например да напишeте на вратата на своя магазин "ние се приместихме на mysite.com". Просто искаме да подчертем важен момент, че сайтът увеличава вашия потенциал и ще помогне да развиете своя бизнес.

Но притежаването на сайт не трябва да се ограничава само до това, че вие просто го имате. Има много неща, които трябва да се направят преди това, за да може той  да работи за вас.

Важно е, сайта да има добра основа.

При създаването на сайт, ние първо трябва да направим така, че сайтът да създава добро първо впечатление на потенциалните клиенти, той трябва да привлича погледа на тези, които го разглеждат.

Сайтът трябва да изглежда професионално и да съответства на това, което представяте или продавате. Черен фон и розови букви могат да стоят добре, ако сайтът продава например готически дрехи, но в противен случай, тази комбинация само би отдръпнала посетителите.

И така, 10-те причини, поради които вашия бизнес се нуждае от изработка на уебсайт

Причина 1. Развивайте себе си, развивайте своя бизнес.

След като сте се определили с подходящ и визуално приятен външен вид на вашия сайт, трябва да го напълните с информативно съдържание.

Вашият сайт трябва да покаже на вашата целева аудитория, защо е по-добър от други подобни сайтове. Трябва да развивате себе си, вашата фирма, вашите идеи, вашите продукти и услуги, както и да информирате потенциалните клиенти за всички важни събития, които се случват при вас.

Да популяризираме себе си не е глупава арогантност и суета.

Притежаването на собствен сайт показва, че сте сериозен и професионален бизнесмен.

Добавянето в сайта на вашата кратка автобиография дава възможност да разкажете на света, кой си ти и да покажете всичките си достойнства и опит в областта, в която работите.

В допълнение ще имате своя имейл адрес, свързан с вашия домейн (например john@yourcompany.com), който ще бъде много по-солиден, отколкото обикновен имейл акаунт в търсачките.

Ако искате, можете да популяризирате своите идеи чрез блог, който можете да отворите на сайта си, това ще доведе до по-голямо доверие към думите ви и на бизнеса като цяло.

A професионално изградения уеб сайт ще ви помогне да привлечете последователи.

Вашият сайт трябва да съдържа информация за вашите продукти, услуги и за самия сайт.

Предложете на своите клиенти  отговори на най-често задаваните въпроси, както и мнения и сравнения с други продукти на вашите доволни клиенти.

Хората гледат на съветите и мненията на хората, гледат как е организирана поддръжката на клиентите и на тази основа решават дали да се доверят на продавача. Често е много важно да се осигури подкрепа на клиентите въз основа на схемата 24/7,при това през цялата година. Без нея, вашият клиент може да отиде при конкурент, който се грижи повече за своите клиенти.

Ако се занимавате с продажби, провеждате семинари, събирате пари за благотворителност или имате онлайн магазин, популизирайте ги.

Вашият сайт ще привлече нови клиенти за вас. Бъдете сигурни, че сайтът разполага с цялата необходима информация, като дата на събитието, карта местоположение и т.н.

Включете информация за цените и програма за провеждане на всяко събитие.

2. Продажби: Реклама - това не е лоша дума

Рекламата е ключът към продажбите. Ако не рекламирате своите продукти и услуги, то вие губите всичко още в самото начало. Хората искат да купуват и те искат да бъдат купувачи. Те просто не харесват нахални и настоятелни търговци. Сайтът  им дава възможност да се чувстват по-спокойни и да контролират процеса на закупуване.

В допълнение, на разположение имате някои "трикове" от онлайн рекламата.

Например, да привличате клиенти чрез специални отчети, талони за намалени и т.н., които могат да свалят от вашия сайт.

Това дава възможност да се създаде един чудесен начин за насърчаване почти без да харчите пари за печат, хартия, пощенски разходи и така нататък. И преди всичко, тези неща не затрупват пощенските кутии на вашите потенциални клиенти и не замърсяват околната среда.

3. Създайте общност

Вашият сайт може да ви превърне в лидер в случай, че съдържа форум или нещо подобно, където хора със сходни интереси могат да общуват и да споделят своите идеи.

Около вашия сайт може да се образува една общност. Това може да помогне да се създадат връзки между офлайн и онлайн средите. Например,  може да бъде една общност на инвеститори в недвижими имоти на сайта.

Ако добавяте изображения, аудио и други мултимедийни файлове, можете да направите сайта още по-близо до хората. Хората обичат да разглеждат други хора. На много места можете да видите снимки от различни срещи, рождени дни, сватби и други обществени събития.

Хората също така обичат да слушат музика в интернет сайтове. Ако имате някакви съмнения относно това, не забравяйте за социалните мрежи, които са станали толкова популярни през последните години.

Ако сами не можите да реализирате тази функционалност, може да потърсите готови решения, които могат да предоставят тази функционалност на сайта.

4.Брандинг и пазари

В процеса на спечелване  доверието на потребителите, може да направите така, че на клиентите да им е удобно да работят с вас. За да направите това, можете да използвате електронна поща и други инструменти на търговската марка, като по този начин ще се откроите сред конкурентите.

Моят колега е инвеститор. Той изпраща на всяко тримесечие бюлетин от 4 страници на най-добрите си клиенти. В него той предлага не само цени и "оферта на месеца", но също така дава полезни съвети за инвестиране, засяга темата за успех, дава интересни цитати и т.н. Реакцията на клиентите беше много положителна.

Сайтът може да съдържа всичко, което говорихме по-горе, и да ви спести време и пари, като ви позволява да се съсредоточите върху по-важни въпроси, свързани с завоюването на текущия пазар.

Има 6 пазара към, които трябва да се насочите: местни, регионални, национални, международни, световни и специализирани.

Сайта може да ви помогне да работите с всеки пазар.

5. Нови продукти, услуги, Онлайн ексклузив

Сайтът ще ви позволи да тествате нови видове продукти или увеличаване на продажбите на стари продукти чрез безкрайни тестове, които можете да изпълнявате чрез сайта, без да харчите огромни суми пари.

В случай че имате нов продукт, който имате намерение да продавате на повече хора, не бързайте да произведете голяма партида, тествайте го чрез продажби през сайта. Ако няма продажби за малка група от хора, най-вероятно няма да има продажби изобщо, както и обратното.

6. Комуникация и обратна връзка

Формулярът за обратна връзка и имейл кореспонденция с клиенти, гласуване и т.н. - е един от най-важните инструменти, които може да ви даде сайта за интерактивна комуникация.

Ако брошури, листовки, аудио и видео могат да информират клиентите за продуктите и услуги, то формата за обратна връзка ще ви позволи да разберете какво искат наистина вашите потенциални клиенти.

Можете да поканите посетителите на сайта да вземат участие в гласуването, и не просто така, а срещу награда, за да повишите тяхната активност. В зависимост от наградата, която предлагате, тази акция може да доведе до слухове благоприятни за вас, и славата за вашия бизнес може мигновено да се разпространи.

Възможнстите са безкрайни.

7. Образование

Ако вашата цел е  да преподавате, обучавате, или да изразявате своите становища по определени социални или икономически въпроси, сайтът е чудесен начин да споделите вашите идеи с хора, които имат сходни виждания.

Можете да организирате работни срещи, семинари, онлайн обучения, като идеален начин за получаване на информация за заети хора.

Ако не сте толкова амбициозни, за да откриете училище или курс, тематичните форуми на сайта ви - е това, което ви трябва. Той ще предизвика голям интерес у хората, особено ако добавите към сайта анимация, аудио и видео.

Естествено, вие ще искате постоянно да актуализирате съдържанието на сайта. Новините по телевизията все още са популярени и много гледани.

Така например, на разположение на компанията Fox News Network са 40 станции, разположени по целия свят.

Вестниците също са популярен източник на информация, но количеството на читатели бавно намалява, докато броят на посетителите на интернет страници непрекъснато се разраства.Телевизията и вестниците не могат бързо да доставят най-новата информация. Има решение - трябва да отворите свой уеб сайт, където можете да публикувате информация незабавно.

8.Достъпът не е позволен

Ако току-що сте пуснали нов продукт, дори и тези хора, които са далеч от техните служби, ще бъдат в състояние да намерят тази ценна информация.

Много фирми създават сайтове, които са достъпни само за служителите на компанията, така че служителите са винаги информирани за всички промени, които настъпват в компанията.

9.Потребителското доверие чрез добра поддръжка на клиенти

Много често хората в сайта търсят отговори на най-основните въпроси във вашата област.

Дори ако работите в областта по продажби на тухли и хоросан, вашият сайт трябва да съдържа списък с често задавани въпроси с отговорите към тях.

Също така не забравяйте да посочите информация като работно време, ценова информация и данни за контакт, като например телефон, електронна поща и т.н.

В допълнение, е желателно да се сложи на точна карта на местоположение .

Не забравяйте да регистрирате вашия сайт в тематичните каталози на големите търсачки.

Давайки на потенциалните клиенти повече информация,вие ще ги направите по-лоялни към себе си. Хората искат да знаят, че те ще получат, за да станат ваш клиент. Ако им дадем това, което искат, те ще се върнат отново при вас, като с него и приятелите му.

10. Опростяване

Основната идея, която стои зад сайта - опростяване на живота в този сложен свят. Сайтовете опростяват всичко наоколо от Интернет банкирането до намиране на нови служители.

Днес, света на успешните хора марширува в интернет, за да развива своя бизнес.

През 21-ти век, уеб сайта става критически важен за всеки бизнес. Сайтът рекламира, продава и популяризира идеите си, така че, ако до момента го нямате още, рискувате да бъдете далеч зад конкурентите си в близко бъдеще.