Файловете трябва да бъдат по-малки от 2 MB.
Разрешени разширения на файлове: gif jpg png bmp eps tif pict psd txt rtf pdf doc docx ppt pptx.
Оценка: 5 от 4 гласа
Корпоративна идентичност

Корпоративната идентичност дава външния облик на дадена компания. Идеята е да се интегрира определен идентичен вид дизайн на печатни и онлайн рекламни материали. "Корпоративната мисия" и посланието, което дадена фирма носи също трябва да бъде застъпенo в този процес. Компании от различен размер и ранк инвестират много средства и усилия в създаването на подобаваща корпоративна идентичност, защото именно тя е тази, която може да въздейства на потребителя. Много фирми и студия се специализират в подпомагането на различните компании да създадат своята корпоративна идентичност и обществен имидж.

Първият аспект от корпоративната идентичност е логото. То често е в центъра на търговската марка, тъй като е лесно разпознаваем символ, който най-често разграничава една корпоративна идентичност от друга. Затова то трябва да е просто и лесно запомнящо се. Корпоративната идентичност още включва и цветова схема, общ изглед и определено усещане в дадена група продукти, което прави всеки един от въпросните продукти по-лесно разпознаваем за клиента. Например, чаена компания би използвала цветове и графични елементи, свързани с чая, когато изготвя дизайна на своите опаковки. Това ще помогне на потребителите да изберат по-лесно именно продуктите на тази компания, а не на някоя друга.

Търговските марки на някои корпорации са много познати на много потребители, което показва колко мощен може да бъде външният вид на продуктите на дадена компания. Потребители от цял свят могат да разпознаят класическия шрифт, както и червено-бяло цветовата схема на Coca-Cola, например. Друг показателен пример е жълто-червената цветова схема на Макдоналдс. Силната и запомняща се корпоративна идентичност е изключително важно нещо, защото е доказано, че потребителите могат лесно да отхвърлят продукти с напълно различни схеми на дизайн.


ЗАЯВЕТЕ ВАШАТА КОРПОРАТИВНА ИДЕНТИЧНОСТ СЕГА: